Усім доброї доби!
2) Посилання на сервіс на форумі - https://bmwrc.biz/threads/15373/unread;
3) загальна сума - 800 гривень;
4) отримання - магніт зі скарбом;
5) скріншот профіля Оператора, з яким мали місце дані діалоги
5.1)
Спочатку опишу суть події, що й спричинило звернення до Арбітражу, в оповідальній формі – викладу факти, події, дії та діалоги в хронологічному порядку, щоб читачі мали можливість створити власну думку про ситуацію, а потім закцентую увагу на ключових тезах та причинно-наслідкових ланцюжкх та зв'язках подій.
Оформляю на сайті 24tip.top замовлення 150988 з 1г амфа, вартістю 400 гривень в Ірпені (район БКЗ)...
Отримую координати з фото та висуваюсь на місце, куди прибуваю о 22:55. З урахуванням простоти локації та знімання скарбу, огляд та пошуки зайняли у мене кілька хвилин, після чого, не виявивши магніт із скарбом, я роблю фото локації(22:59) і повертаюсь додому.
О 23:15 звертаюсь до Оператора у телеграмі @tiptop_op щодо відсутності на локації магніту зі скарбом та створюю тікет (диспут) на сайті щодо даного замовлення.
Додаю скріншоти спілкування з Оператором нижче:
О 00:02 мене поінформували що мій запит був переданий та нагадали мені Правила щодо перезакладу.
О 00:20 Оператор повідомив що очікує від мене ще дві світлини щоб передати на пз заявку.
О 00:49, ознайомившись з Правилами щодо перезакладу, я за їх аналогією по пунктам, відповів та переслав Оператору, на що у відповідь мене знову поінформували щодо передачі моєї заявки.
Очікуючи закінчення комендантської години аби поїхати доробити ще декілька фото з локації, вирішую придбати ще 1гр та ранком поєднати фото локації зі зняттям скарбу.
Створюю відповідне замовлення №151110 на поповнення балансу та оплачую його через globalmoney.
Проте, при спробі перевірити статус замовлення, я отримав повідомлення що замовлення скасоване, але якщо воно було сплачене і є квитанція, треба звернутись до Адміністратора.
Маючи вже два проблемні замовлення – ненаход та не зараховані кошти на баланс, перед поїздкою щодо фото локації, вирішую спробувати ще раз замовити… Створюю замовлення №151148 також на 1гр амфу та оплачую його також через globalmoney.
Але і з цим замовленням виникає аналогічна проблема – при спробі перевірити статус замовлення, воно отриує статус СКАСОВАНЕ та порада звернутись до Адміністратора.
Зробивши ще декілька фото локації, я пересилаю їх у Телеграмі Оператору та одразу повідомляю про проблеми із замовленнями №151110 та №15148.
Надсилаю Оператору скріншоти квитанцій про оплату замовлень №151110 та №151148. Оператор не відповідає…
Перепитую в Оператора, чи буде мені якась відповідь.
Оператор відповідає що від мене будь-якої інформації більше не потрібно та мене повідомлять стосовно виниклих проблем.
Намагаюсь уточнити приблизні терміни вирішення моїх проблем – відповідне питання задаю Оператору.
Отримую відповідь від Оператора про те що він має надію щодо вирішення моїх проблемних питань протягом дня.
Оператор повідомляє що 425 гривень вже в мене на балансі. Нижче додаю скріншоти цієї частини діалогу з Оператором.
Дуже стисло, наскільки це можливо, запитую у Оператора які саме складнощі виникли з двома моїми замовленнями . Наголошую що відносно оплати по скасованому замовленню взагалі все дуже прозоро - є квитанція про сплату та є деталі замовлення, з яких вбачається, що я його не отримав, а також зазначаю що в їх же Правилах щодо перезакладу наведені певні умови для перезакладу та строки вирішення питання.
В подальшому, до кінця доби 12 жовтня Оператор регулярно з'являвся у телеграмі "в мережі", проте моє повідомлення було ним залишено поза увагою.
Скріншоти наступної частини діалогу з Оператором:
Наступного дня (станом на 15:25) Оператор продовжував ігнорувати мої запитання щодо стану вирішення проблемних замовлень - жодної інформації мені надано не було...
О 15:25, з огляду на сплив гранічних строків щодо вирішення питань, закріплених у Правилах сайту 24tip.top, беручи до уваги небажання Оператора взагалі сприяти будь яким чином вирішенню склавшихся у мене пробемах під час купівлі товару на сайті, а в подальшому взагалі вдавшись до ігнорування моїх звернень, я у власномі праві звернутись в Арбітраж з метою захисту власних інтересів через отримаання справедливого рішення Арбітражу.
Враховуючи що у будь-якому спорі наявні дві сторони - Позивач та Відповідач, я як Позивач, повідомив про намір звернення до Арбітражу іншу Сторону - Відповідача, надіславши йому відповідне повідомлення в Телеграмі.
Далі буде... Найближчим часом даний арбітраж буде доповено.
Замість преамбули.
1) Назва сервісу - TIP TOP SHOP;2) Посилання на сервіс на форумі - https://bmwrc.biz/threads/15373/unread;
3) загальна сума - 800 гривень;
4) отримання - магніт зі скарбом;
5) скріншот профіля Оператора, з яким мали місце дані діалоги
5.1)
Спочатку опишу суть події, що й спричинило звернення до Арбітражу, в оповідальній формі – викладу факти, події, дії та діалоги в хронологічному порядку, щоб читачі мали можливість створити власну думку про ситуацію, а потім закцентую увагу на ключових тезах та причинно-наслідкових ланцюжкх та зв'язках подій.
21:38 Середа 11 жовтня 2023
Оформляю на сайті 24tip.top замовлення 150988 з 1г амфа, вартістю 400 гривень в Ірпені (район БКЗ)...
Отримую координати з фото та висуваюсь на місце, куди прибуваю о 22:55. З урахуванням простоти локації та знімання скарбу, огляд та пошуки зайняли у мене кілька хвилин, після чого, не виявивши магніт із скарбом, я роблю фото локації(22:59) і повертаюсь додому.
О 23:15 звертаюсь до Оператора у телеграмі @tiptop_op щодо відсутності на локації магніту зі скарбом та створюю тікет (диспут) на сайті щодо даного замовлення.
Додаю скріншоти спілкування з Оператором нижче:
У відповідь в мене запитали номер замовлення та запросили фото з локації, яке я переслав Оператору.О 00:02 мене поінформували що мій запит був переданий та нагадали мені Правила щодо перезакладу.
О 00:20 Оператор повідомив що очікує від мене ще дві світлини щоб передати на пз заявку.
О 00:49, ознайомившись з Правилами щодо перезакладу, я за їх аналогією по пунктам, відповів та переслав Оператору, на що у відповідь мене знову поінформували щодо передачі моєї заявки.
Очікуючи закінчення комендантської години аби поїхати доробити ще декілька фото з локації, вирішую придбати ще 1гр та ранком поєднати фото локації зі зняттям скарбу.
Створюю відповідне замовлення №151110 на поповнення балансу та оплачую його через globalmoney.
Проте, при спробі перевірити статус замовлення, я отримав повідомлення що замовлення скасоване, але якщо воно було сплачене і є квитанція, треба звернутись до Адміністратора.
Маючи вже два проблемні замовлення – ненаход та не зараховані кошти на баланс, перед поїздкою щодо фото локації, вирішую спробувати ще раз замовити… Створюю замовлення №151148 також на 1гр амфу та оплачую його також через globalmoney.
Але і з цим замовленням виникає аналогічна проблема – при спробі перевірити статус замовлення, воно отриує статус СКАСОВАНЕ та порада звернутись до Адміністратора.
Зробивши ще декілька фото локації, я пересилаю їх у Телеграмі Оператору та одразу повідомляю про проблеми із замовленнями №151110 та №15148.
Надсилаю Оператору скріншоти квитанцій про оплату замовлень №151110 та №151148. Оператор не відповідає…
Перепитую в Оператора, чи буде мені якась відповідь.
Оператор відповідає що від мене будь-якої інформації більше не потрібно та мене повідомлять стосовно виниклих проблем.
Намагаюсь уточнити приблизні терміни вирішення моїх проблем – відповідне питання задаю Оператору.
Отримую відповідь від Оператора про те що він має надію щодо вирішення моїх проблемних питань протягом дня.
Оператор повідомляє що 425 гривень вже в мене на балансі. Нижче додаю скріншоти цієї частини діалогу з Оператором.
Дуже стисло, наскільки це можливо, запитую у Оператора які саме складнощі виникли з двома моїми замовленнями . Наголошую що відносно оплати по скасованому замовленню взагалі все дуже прозоро - є квитанція про сплату та є деталі замовлення, з яких вбачається, що я його не отримав, а також зазначаю що в їх же Правилах щодо перезакладу наведені певні умови для перезакладу та строки вирішення питання.
В подальшому, до кінця доби 12 жовтня Оператор регулярно з'являвся у телеграмі "в мережі", проте моє повідомлення було ним залишено поза увагою.
Скріншоти наступної частини діалогу з Оператором:
Наступного дня (станом на 15:25) Оператор продовжував ігнорувати мої запитання щодо стану вирішення проблемних замовлень - жодної інформації мені надано не було...
О 15:25, з огляду на сплив гранічних строків щодо вирішення питань, закріплених у Правилах сайту 24tip.top, беручи до уваги небажання Оператора взагалі сприяти будь яким чином вирішенню склавшихся у мене пробемах під час купівлі товару на сайті, а в подальшому взагалі вдавшись до ігнорування моїх звернень, я у власномі праві звернутись в Арбітраж з метою захисту власних інтересів через отримаання справедливого рішення Арбітражу.
Враховуючи що у будь-якому спорі наявні дві сторони - Позивач та Відповідач, я як Позивач, повідомив про намір звернення до Арбітражу іншу Сторону - Відповідача, надіславши йому відповідне повідомлення в Телеграмі.
Далі буде... Найближчим часом даний арбітраж буде доповено.