Не актуально Тип-топ Шоп

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Регистрация
9 Сен 2020
Сообщения
15
Репутация
2
Реакции
18
Усім доброї доби!

Замість преамбули.
1) Назва сервісу - TIP TOP SHOP;
2) Посилання на сервіс на форумі - https://bmwrc.biz/threads/15373/unread;

3) загальна сума - 800 гривень;

4) отримання - магніт зі скарбом;

5) скріншот профіля Оператора, з яким мали місце дані діалоги


5.1)

Спочатку опишу суть події, що й спричинило звернення до Арбітражу, в оповідальній формі – викладу факти, події, дії та діалоги в хронологічному порядку, щоб читачі мали можливість створити власну думку про ситуацію, а потім закцентую увагу на ключових тезах та причинно-наслідкових ланцюжкх та зв'язках подій.

21:38 Середа 11 жовтня 2023

Оформляю на сайті 24tip.top замовлення 150988 з 1г амфа, вартістю 400 гривень в Ірпені (район БКЗ)...





Отримую координати з фото та висуваюсь на місце, куди прибуваю о 22:55. З урахуванням простоти локації та знімання скарбу, огляд та пошуки зайняли у мене кілька хвилин, після чого, не виявивши магніт із скарбом, я роблю фото локації(22:59) і повертаюсь додому.

О 23:15 звертаюсь до Оператора у телеграмі @tiptop_op щодо відсутності на локації магніту зі скарбом та створюю тікет (диспут) на сайті щодо даного замовлення.
Додаю скріншоти спілкування з Оператором нижче:










У відповідь в мене запитали номер замовлення та запросили фото з локації, яке я переслав Оператору.
О 00:02 мене поінформували що мій запит був переданий та нагадали мені Правила щодо перезакладу.
О 00:20 Оператор повідомив що очікує від мене ще дві світлини щоб передати на пз заявку.
О 00:49, ознайомившись з Правилами щодо перезакладу, я за їх аналогією по пунктам, відповів та переслав Оператору, на що у відповідь мене знову поінформували щодо передачі моєї заявки.

Очікуючи закінчення комендантської години аби поїхати доробити ще декілька фото з локації, вирішую придбати ще 1гр та ранком поєднати фото локації зі зняттям скарбу.
Створюю відповідне замовлення №151110 на поповнення балансу та оплачую його через globalmoney.


Проте, при спробі перевірити статус замовлення, я отримав повідомлення що замовлення скасоване, але якщо воно було сплачене і є квитанція, треба звернутись до Адміністратора.
Маючи вже два проблемні замовлення – ненаход та не зараховані кошти на баланс, перед поїздкою щодо фото локації, вирішую спробувати ще раз замовити… Створюю замовлення №151148 також на 1гр амфу та оплачую його також через globalmoney.


Але і з цим замовленням виникає аналогічна проблема – при спробі перевірити статус замовлення, воно отриує статус СКАСОВАНЕ та порада звернутись до Адміністратора.

Зробивши ще декілька фото локації, я пересилаю їх у Телеграмі Оператору та одразу повідомляю про проблеми із замовленнями №151110 та №15148.

Надсилаю Оператору скріншоти квитанцій про оплату замовлень №151110 та №151148. Оператор не відповідає…

Перепитую в Оператора, чи буде мені якась відповідь.

Оператор відповідає що від мене будь-якої інформації більше не потрібно та мене повідомлять стосовно виниклих проблем.

Намагаюсь уточнити приблизні терміни вирішення моїх проблем – відповідне питання задаю Оператору.

Отримую відповідь від Оператора про те що він має надію щодо вирішення моїх проблемних питань протягом дня.

Оператор повідомляє що 425 гривень вже в мене на балансі. Нижче додаю скріншоти цієї частини діалогу з Оператором.










Дуже стисло, наскільки це можливо, запитую у Оператора які саме складнощі виникли з двома моїми замовленнями . Наголошую що відносно оплати по скасованому замовленню взагалі все дуже прозоро - є квитанція про сплату та є деталі замовлення, з яких вбачається, що я його не отримав, а також зазначаю що в їх же Правилах щодо перезакладу наведені певні умови для перезакладу та строки вирішення питання.
В подальшому, до кінця доби 12 жовтня Оператор регулярно з'являвся у телеграмі "в мережі", проте моє повідомлення було ним залишено поза увагою.


Скріншоти наступної частини діалогу з Оператором:









Наступного дня (станом на 15:25) Оператор продовжував ігнорувати мої запитання щодо стану вирішення проблемних замовлень - жодної інформації мені надано не було...

О 15:25, з огляду на сплив гранічних строків щодо вирішення питань, закріплених у Правилах сайту 24tip.top, беручи до уваги небажання Оператора взагалі сприяти будь яким чином вирішенню склавшихся у мене пробемах під час купівлі товару на сайті, а в подальшому взагалі вдавшись до ігнорування моїх звернень, я у власномі праві звернутись в Арбітраж з метою захисту власних інтересів через отримаання справедливого рішення Арбітражу.
Враховуючи що у будь-якому спорі наявні дві сторони - Позивач та Відповідач, я як Позивач, повідомив про намір звернення до Арбітражу іншу Сторону - Відповідача, надіславши йому відповідне повідомлення в Телеграмі.

Далі буде... Найближчим часом даний арбітраж буде доповено.
 
Удачи бро
 
Вот же контакт оператора:
t.me/tiptop_operator
А у ТС:
t.me/tiptop_op
 
Хотя возможно старый контакт удалили и сейчас уже новый, хз.
 
На скринах показывается время когда был в сети, а разве "был недавно" не по умолчанию?
И не помню чтобы Тип топ отвечал на Укр., если ему пишут на рус.!?
Непонятный слегка арб
@Ar4ibyte
@Arduv
@Quentin
@WhiteStar
@Tip Top
 
Вот же контакт оператора:
t.me/tiptop_operator
А у ТС:
t.me/tiptop_op
Доброго дня! Дивіться, шановний))
Вибачте, але вчора не було часу цей ланцюжок додати та взаємозв'язок пояснити...





 
Доброго дня! Дивіться, шановний))
Вибачте, але вчора не було часу цей ланцюжок додати та взаємозв'язок пояснити...





Нету строки браузера на скрине, сайт то визуально тот, но...
 
Продавьца уведомил, ожидаем его ответ
 
Приветствую, после прямых сообщений об открытии арбитража, я оценил это как прямой шантаж и давление на оператора.
Скриншот прилагаю ниже.

1697571382733.png
 
Усім доброї доби!

Замість преамбули.
1) Назва сервісу - TIP TOP SHOP;
2) Посилання на сервіс на форумі - https://bmwrc.biz/threads/15373/unread;

3) загальна сума - 800 гривень;

4) отримання - магніт зі скарбом;

5) скріншот профіля Оператора, з яким мали місце дані діалоги


5.1)

Спочатку опишу суть події, що й спричинило звернення до Арбітражу, в оповідальній формі – викладу факти, події, дії та діалоги в хронологічному порядку, щоб читачі мали можливість створити власну думку про ситуацію, а потім закцентую увагу на ключових тезах та причинно-наслідкових ланцюжкх та зв'язках подій.

21:38 Середа 11 жовтня 2023

Оформляю на сайті 24tip.top замовлення 150988 з 1г амфа, вартістю 400 гривень в Ірпені (район БКЗ)...





Отримую координати з фото та висуваюсь на місце, куди прибуваю о 22:55. З урахуванням простоти локації та знімання скарбу, огляд та пошуки зайняли у мене кілька хвилин, після чого, не виявивши магніт із скарбом, я роблю фото локації(22:59) і повертаюсь додому.

О 23:15 звертаюсь до Оператора у телеграмі @tiptop_op щодо відсутності на локації магніту зі скарбом та створюю тікет (диспут) на сайті щодо даного замовлення.
Додаю скріншоти спілкування з Оператором нижче:










У відповідь в мене запитали номер замовлення та запросили фото з локації, яке я переслав Оператору.
О 00:02 мене поінформували що мій запит був переданий та нагадали мені Правила щодо перезакладу.
О 00:20 Оператор повідомив що очікує від мене ще дві світлини щоб передати на пз заявку.
О 00:49, ознайомившись з Правилами щодо перезакладу, я за їх аналогією по пунктам, відповів та переслав Оператору, на що у відповідь мене знову поінформували щодо передачі моєї заявки.

Очікуючи закінчення комендантської години аби поїхати доробити ще декілька фото з локації, вирішую придбати ще 1гр та ранком поєднати фото локації зі зняттям скарбу.
Створюю відповідне замовлення №151110 на поповнення балансу та оплачую його через globalmoney.


Проте, при спробі перевірити статус замовлення, я отримав повідомлення що замовлення скасоване, але якщо воно було сплачене і є квитанція, треба звернутись до Адміністратора.
Маючи вже два проблемні замовлення – ненаход та не зараховані кошти на баланс, перед поїздкою щодо фото локації, вирішую спробувати ще раз замовити… Створюю замовлення №151148 також на 1гр амфу та оплачую його також через globalmoney.


Але і з цим замовленням виникає аналогічна проблема – при спробі перевірити статус замовлення, воно отриує статус СКАСОВАНЕ та порада звернутись до Адміністратора.

Зробивши ще декілька фото локації, я пересилаю їх у Телеграмі Оператору та одразу повідомляю про проблеми із замовленнями №151110 та №15148.

Надсилаю Оператору скріншоти квитанцій про оплату замовлень №151110 та №151148. Оператор не відповідає…

Перепитую в Оператора, чи буде мені якась відповідь.

Оператор відповідає що від мене будь-якої інформації більше не потрібно та мене повідомлять стосовно виниклих проблем.

Намагаюсь уточнити приблизні терміни вирішення моїх проблем – відповідне питання задаю Оператору.

Отримую відповідь від Оператора про те що він має надію щодо вирішення моїх проблемних питань протягом дня.

Оператор повідомляє що 425 гривень вже в мене на балансі. Нижче додаю скріншоти цієї частини діалогу з Оператором.










Дуже стисло, наскільки це можливо, запитую у Оператора які саме складнощі виникли з двома моїми замовленнями . Наголошую що відносно оплати по скасованому замовленню взагалі все дуже прозоро - є квитанція про сплату та є деталі замовлення, з яких вбачається, що я його не отримав, а також зазначаю що в їх же Правилах щодо перезакладу наведені певні умови для перезакладу та строки вирішення питання.
В подальшому, до кінця доби 12 жовтня Оператор регулярно з'являвся у телеграмі "в мережі", проте моє повідомлення було ним залишено поза увагою.


Скріншоти наступної частини діалогу з Оператором:









Наступного дня (станом на 15:25) Оператор продовжував ігнорувати мої запитання щодо стану вирішення проблемних замовлень - жодної інформації мені надано не було...

О 15:25, з огляду на сплив гранічних строків щодо вирішення питань, закріплених у Правилах сайту 24tip.top, беручи до уваги небажання Оператора взагалі сприяти будь яким чином вирішенню склавшихся у мене пробемах під час купівлі товару на сайті, а в подальшому взагалі вдавшись до ігнорування моїх звернень, я у власномі праві звернутись в Арбітраж з метою захисту власних інтересів через отримаання справедливого рішення Арбітражу.
Враховуючи що у будь-якому спорі наявні дві сторони - Позивач та Відповідач, я як Позивач, повідомив про намір звернення до Арбітражу іншу Сторону - Відповідача, надіславши йому відповідне повідомлення в Телеграмі.

Далі буде... Найближчим часом даний арбітраж буде доповено.
Ознакомился с вашим арбитражом , и знаете я вам верю. Все данные , чеки , фото все доказательства имеются. Арбитраж хорошо оформлен.
Желаю , чтобы правда была на вашей стороне, удачи в решении.Мир!
 
Ситуация конечно треш(
Удачного решения вопросов.
 
Приветствую, после прямых сообщений об открытии арбитража, я оценил это как прямой шантаж и давление на оператора.
Скриншот прилагаю ниже.

Посмотреть вложение 52760
Вітаю!

Ви дійшли помилкового висновку щодо шантажу, і про це я Вам казав під час нашого спілкування.

Під час наявної проблемної ситуації, розгляд якої триває вже певний проміжок часу (до речі, неодноразово спливший, згідно із Вашими ж Правилами), але результату немає, до того ж Оператор періодично з’являється в мережі, але моє повідомлення не прочитане, тобто, ігнорується, у який ще спосіб я можу захистити власні інтереси від Ваших протиправних дій?
За аналогією загального права, сторонами Арбітражу є Позивач та Відповідач. За тією ж самою аналогією я, як Позивач, поінформував Вас, як Відповідача про свій намір звернутись в Арбітраж для відновлення справедливого стану речей.

Помилковість Вашого висновку щодо шантажу ґрунтується зокрема на наступному.

По-перше, відмінність шантажу від інформування полягає в цілях, способах та намірах дійової особи.

Шантаж​
Інформування​

Цілі​
Метою шантажу є отримання вигоди (наприклад, грошей, послуг, благ) від потерпілого, використовуючи загрози, що лякають або компрометують інформацію.Мета інформування – надання об'єктивної, правильної інформації без спроб отримати особисту вигоду за рахунок загроз або тиску.

Способи​
Шантаж включає погрози, шантажні листи, тиск, лякаючі заяви або дії, спрямовані на залякування потерпілого.Інформування ґрунтується на наданні фактичних даних, істинної інформації чи думок без загроз та здирництва.

Наміри​
Наміром шантажиста є отримання особистої вигоди або обмеження інтересів потерпілого через загрози та психологічний тиск.Наміром інформуючої особи є передача інформації для поширення знань, підтримки прозорості чи допомоги іншим без здирництва.
Ключова відмінність полягає в тому, що шантаж має егоїстичні, здирницькі цілі та використовує загрози, тоді як інформування орієнтоване на передачу корисної чи правдивої інформації без прихованих мотивів особистої вигоди чи загроз.

По-друге, повідомлення про намір звернутися до арбітражу не повинно розглядатися як шантаж, якщо воно не містить загроз, тиску або компрометуючих елементів. Зазвичай, повідомлення про намір звернутися в арбітраж є формальним повідомленням, в якому одна із сторін робить публічну заяву про свій намір скористатися арбітражним процесом для вирішення спору.
Шантаж, з іншого боку, передбачає загрози, тиск, здирство чи залякування з метою домогтися якоїсь особистої вигоди або завдати шкоди іншій стороні.
Якщо повідомлення про намір звернутися до арбітражу не містить подібних загроз або тиску і ґрунтується на нормальних правових процедурах, воно не є шантажем.
Важливо відрізняти нормальне повідомлення про намір використовувати арбітражні механізми для вирішення спору від незаконної, аморальної дії шантажу, який порушує закони та принципи справедливості.

І по-третє, наразі наявна протиправна дія з Вашого боку, що спричинило мені фактичні матеріальні збитки у розмірі 800 гривень.
Протягом часу з 11 по 14 жовтня вирішувати дану проблему, всупереч власним же Правилам, Ви відмовились…

Жодна прогалина у будь-яких наявних Законах, Правилах тощо або маніпулювання та/або підміна понять (що наразі має місце з Вашого боку) не має слугувати як виправдання самої суті протиправної дії.

Раджу Вам взяти спробувати переглянути власну оцінку мого повідомлення щодо наміру звернутись Арбітражу з урахуванням вищенаведеного.
 
Вітаю!

Ви дійшли помилкового висновку щодо шантажу, і про це я Вам казав під час нашого спілкування.

Під час наявної проблемної ситуації, розгляд якої триває вже певний проміжок часу (до речі, неодноразово спливший, згідно із Вашими ж Правилами), але результату немає, до того ж Оператор періодично з’являється в мережі, але моє повідомлення не прочитане, тобто, ігнорується, у який ще спосіб я можу захистити власні інтереси від Ваших протиправних дій?
За аналогією загального права, сторонами Арбітражу є Позивач та Відповідач. За тією ж самою аналогією я, як Позивач, поінформував Вас, як Відповідача про свій намір звернутись в Арбітраж для відновлення справедливого стану речей.

Помилковість Вашого висновку щодо шантажу ґрунтується зокрема на наступному.

По-перше, відмінність шантажу від інформування полягає в цілях, способах та намірах дійової особи.

Шантаж​
Інформування​

Цілі​
Метою шантажу є отримання вигоди (наприклад, грошей, послуг, благ) від потерпілого, використовуючи загрози, що лякають або компрометують інформацію.Мета інформування – надання об'єктивної, правильної інформації без спроб отримати особисту вигоду за рахунок загроз або тиску.

Способи​
Шантаж включає погрози, шантажні листи, тиск, лякаючі заяви або дії, спрямовані на залякування потерпілого.Інформування ґрунтується на наданні фактичних даних, істинної інформації чи думок без загроз та здирництва.

Наміри​
Наміром шантажиста є отримання особистої вигоди або обмеження інтересів потерпілого через загрози та психологічний тиск.Наміром інформуючої особи є передача інформації для поширення знань, підтримки прозорості чи допомоги іншим без здирництва.
Ключова відмінність полягає в тому, що шантаж має егоїстичні, здирницькі цілі та використовує загрози, тоді як інформування орієнтоване на передачу корисної чи правдивої інформації без прихованих мотивів особистої вигоди чи загроз.

По-друге, повідомлення про намір звернутися до арбітражу не повинно розглядатися як шантаж, якщо воно не містить загроз, тиску або компрометуючих елементів. Зазвичай, повідомлення про намір звернутися в арбітраж є формальним повідомленням, в якому одна із сторін робить публічну заяву про свій намір скористатися арбітражним процесом для вирішення спору.
Шантаж, з іншого боку, передбачає загрози, тиск, здирство чи залякування з метою домогтися якоїсь особистої вигоди або завдати шкоди іншій стороні.
Якщо повідомлення про намір звернутися до арбітражу не містить подібних загроз або тиску і ґрунтується на нормальних правових процедурах, воно не є шантажем.
Важливо відрізняти нормальне повідомлення про намір використовувати арбітражні механізми для вирішення спору від незаконної, аморальної дії шантажу, який порушує закони та принципи справедливості.

І по-третє, наразі наявна протиправна дія з Вашого боку, що спричинило мені фактичні матеріальні збитки у розмірі 800 гривень.
Протягом часу з 11 по 14 жовтня вирішувати дану проблему, всупереч власним же Правилам, Ви відмовились…

Жодна прогалина у будь-яких наявних Законах, Правилах тощо або маніпулювання та/або підміна понять (що наразі має місце з Вашого боку) не має слугувати як виправдання самої суті протиправної дії.

Раджу Вам взяти спробувати переглянути власну оцінку мого повідомлення щодо наміру звернутись Арбітражу з урахуванням вищенаведеного.

Я уже для себя выводы сделал, пересматривать их не буду.
Если ты посчитал нужным писать за создание арбитража - я это оценил как шантаж, и давление на оператора.
Я считаю если ты хочешь создавать арбитраж - берешь и открываешь его, без "уведомлений"
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Назад
Сверху Снизу