- Регистрация
- 17 Окт 2015
- Сообщения
- 11.610
- Репутация
- 4.228
- Реакции
- 15.361
Avast оштрафували на 16,5 мільйонів доларів за шпигунське програмне забезпечення
23.02.2024Avast, компанії програмного забезпечення для кібербезпеки, загрожує штраф у розмірі 16,5 мільйонів доларів після того, як її спіймали на зберіганні та продажу інформації про клієнтів без їхньої згоди. Федеральна торгова комісія (FTC) оголосила про штраф у четвер і заявила, що забороняє Avast продавати дані користувачів у рекламних цілях.
Згідно зі скаргою FTC , принаймні з 2014 по 2020 рік Avast збирав інформацію про веб-перегляд користувачів через своє антивірусне програмне забезпечення та розширення для браузера . Це дозволило збирати дані про релігійні переконання, проблеми зі здоров’ям, політичні погляди, місцезнаходження та фінансовий стан. Потім компанія зберігала цю інформацію «невизначений час» і продавала її понад 100 третім сторонам без відома клієнтів, йдеться у скарзі.
Спільне розслідування Motherboard і PCMag вперше привернуло увагу до методів захисту конфіденційності даних Avast у 2020 році. Незабаром після появи звітів Avast закрив свій відділ збору даних під назвою Jumpshot. Незважаючи на те, що Avast заявив, що видалив ідентифікаційну інформацію перед продажем даних користувачів, FTC виявила, що вона «не змогла достатньою мірою анонімізувати інформацію про перегляд користувачів». Натомість він продавав дані з унікальними ідентифікаторами для кожного браузера, які розкривали відвідані веб-сайти, позначки часу, тип використовуваного пристрою та браузера та місцезнаходження.
FTC також стверджує, що Avast обдурив користувачів, заявивши, що його програмне забезпечення допоможе усунути відстеження в Інтернеті, хоча насправді відстежує саме це. На додаток до штрафу в розмірі 16,5 мільйонів доларів, запропонований наказ FTC запобігає Avast неправдивим відомостям про те, що він робить із даними, які збирає. Він повинен припинити «продавати або ліцензувати будь-які дані веб-перегляду» з продуктів Avast рекламодавцям, а також видалити всі дані веб-перегляду, отримані Jumpshot. Avast також зобов’язаний повідомляти постраждалих клієнтів про те, що їхні дані були продані без їх відома.
«Ми віддані нашій місії захисту та розширення можливостей цифрового життя людей», — заявив речник Avast Джесс Монні в заяві The Verge . «Хоча ми не погоджуємося зі звинуваченнями FTC і характеристикою фактів, ми раді вирішити це питання та сподіваємося продовжувати обслуговувати наші мільйони клієнтів у всьому світі».
Останніми тижнями Федеральна торгова комісія (FTC) розправляється з поганою практикою конфіденційності даних. У січні FTC досягла мирової угоди з Outlogic (раніше X-Mode Social) , яка забороняє брокеру даних продавати інформацію, яка може використовуватися для відстеження місцезнаходження користувачів. Він також заборонив InMarket продавати точні дані про місцезнаходження користувачів.