- Регистрация
- 17 Окт 2015
- Сообщения
- 11.610
- Репутация
- 4.228
- Реакции
- 15.361
Доставляння ліків в британську сільську місцевість забезпечать дрони
26.02.2024Випробування доставки медичних препаратів за допомогою дронів — спільне підприємство Національної служби охорони здоров’я, компанії Zipline із дронів Кремнієвої долини та логістичного бізнесу Apian — спочатку мало розпочатися у вересні минулого року.
Поки що небо тихе. Група все ще очікує на схвалення від Управління цивільної авіації (CAA).
Apian, компанія, яка керує цими зусиллями, підкорилася занепокоєнням місцевих аеродромів, пілотів-любителів і компаній щодо обмеження обсягу запропонованих випробувань, які фінансуються NHS.
Однак план все ще викликав значну і гучну опозицію. Місцевий іподром висловив занепокоєння, що багаті відвідувачі не зможуть прибути гелікоптером, поки триватимуть випробування. Міністерство оборони зважилося, попередивши, що випробування можуть вплинути на оборонні випробування на сусідній базі ВПС.
Цей рядок є потенційним попереднім переглядом майбутнього. Amazon заявив, що цього року запустить свої перші служби доставлення у Великій Британії, відновивши плани після відмови від тестів у Кембриджширі кілька років тому. Manna, ірландський стартап , планує зробити те саме, тоді як Wing, дочірня компанія материнської компанії Google Alphabet, наймає персонал у Британії.
Минулого тижня CAA заявило, що готується до ширшого запровадження доставлення безпілотників, послаблення правил, згідно з якими дрони не повинні літати в тому ж повітряному просторі, що й інші літаки.
Прихильники кажуть, що безпілотники означатимуть швидше доставлення, менший дорожній рух і ефективніші громадські послуги. Запропоновані Апіаном випробування в Нортумбрії, наприклад, призначені для доставлення рецептів із центрального вузла до понад 30 офісів лікарів загальної практики та інших медичних закладів у регіоні, прискорюючи надання допомоги.
Проте опоненти стверджують, що безпілотні літальні апарати – це марнотратна, шумна та руйнівна машина, переваги якої перебільшені.
Альянс авіації загального призначення, група, яка представляє користувачів повітряного простору, починаючи від парашутистів і закінчуючи повітряними кулями, назвав випробування в Нортумбрії «дорогими та безглуздими» у поданні до CAA.
Пілоти Microlight заявили, що безпілотники повинні бути оснащені технологією запобігання зіткненням, тоді як аеродроми та місцеві виробники стверджували, що такі плани зашкодять їхній роботі.
Amazon також викликав значну місцеву опозицію, коли випробовував дрони на околицях Кембриджа, і місцеві захисники дикої природи виступили проти випробувань. Попри яскраве оголошення Джеффа Безоса в 2013 році та рекламне відео Джеремі Кларксона, комерційні постачання так і не почалися.
Луїза Сміт, головний авіаційний офіцер Apian, описує відгук як бажаний і вирішальний. Компанія відклала випробування на другу половину цього року, щоб врахувати зміни у своїх планах.
Тепер він літатиме лише в певний час доби, а також зменшив зону польотів, щоб не заважати пілотам використовувати популярний прибережний коридор або створювати незручності для невеликих аеродромів.
Сміт каже, що правила зрештою потрібно оновити, щоб випробування дронів не ставили інших у невигідне становище. Наразі дрони, які літають за межами прямої видимості оператора, повинні робити це в окремому повітряному просторі, оскільки протоколи уникнення зіткнень ще не розроблені.
Зміни CAA, про які було оголошено минулого тижня, розроблені частково для розв'язання цієї проблеми.
Безпілотники повинні будуть вказувати іншим літальним апаратам, де вони знаходяться, додаючи світло високої інтенсивності, спрямоване вгору, і транслюючи електронні маяки. Це може лише спровокувати нові суперечки: Альянс авіації загального призначення заявив, що погоджується на зміни, але лише якщо індустрія безпілотних літальних апаратів заплатить за них і це завдасть мінімальних збоїв пілотам.
Боббі Хілі, чия компанія-виробник безпілотників Manna доставила понад 100 000 продуктів на винос і кави в Ірландію, каже, що у Великобританії складніше.
«Це більш завантажений повітряний простір, і там багато військових», – каже він. Квадрокоптери Manna зазвичай літають нижче та в більш приміських районах, ніж запропоновані дрони в Нортумбрії.
Навіть якщо ці питання будуть опрацьовані, переваги безпілотників піддаються сумніву. Вчені з університетів Саутгемптона та Борнмута, які досліджували випробування безпілотників NHS між островом Вайт і материком, стверджували, що економія часу була перебільшеною, а витрати на доставку безпілотниками були на 133% дорожчими, ніж використання таксі та судна на повітряній подушці.
Проте прихильники не здаються. Апіан подає заявку на дозвіл на перевезення медичних тестів між двома лікарнями в Лондоні і, зрештою, сподівається використовувати дрони по всій Великобританії.
«Потреба в цьому точно є», — каже Сміт. «Є величезна кількість випадків використання, які можуть бути корисними».